Mangan Skrevet April 21, 2009 Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 Hei! Jeg har fått litt dilla på honda civic nå å vurderte å kjøpe meg en! Fant en men den har gått 260,000 å jeg lurte på om dette hadde veldig mye å si? Og om vilke ting jeg skulle se etter som rust i hjulbuer etc. :) Takk for eventuelle svar =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CivicLars Skrevet April 22, 2009 Rapporter Share Skrevet April 22, 2009 Personlig erfaring: Rust på høyre bakskjerm. Ellers ikke noe mer problemer. Min motor har gått 154.000 km nå og maler som en katt... Ellers kunne du jo greit skrive litt mer om bilen du ser på da =P Vanskelig med "Civic som har gått 260.000" =P Årsmodell? Motor? Hvem er eier? (Eldre, unge?) Hvor mange eiere tidligere? Og noe som kan være viktig er om det er mye langkjøring, eller bare kortkjøring i 260.000 =P Siter - Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg