madboy Skrevet Januar 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 kom igjen, er det ingen som kjenner en mekaniker som kan hjelpe med å få denne bilen på veien???, hvem vet, kanskje det ikke er så altfor mangen grunker som skal til før den starter igjen:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Har du bilder av den? Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madboy Skrevet Januar 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 nei, jeg har nok desverre ikke det...:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madboy Skrevet Januar 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 MED LITT TÅLAMOD, TID OG PLASS TIL Å MEKKE SÅ GÅR NOK DENNE BILEN ENDA NOEN 10 TALLS TUSEN KM PÅ VEIEN..., DEN BLE JO GODKJENT PÅ EU-KONTROLL, ENESTE MANGELEN VAR VEL SÅ HVIDT JEG HUSKER FILTERET PÅ EKSOSEN..., OG DET FØLGER JO MED!!!:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Originally posted by Bauer Har du bilder av den? Tipper den ser ca sånn ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Bilen du skal selge var jeg og tittet på i høst når jeg skulle kjøpe meg ny bil. Virket ganske grei, men jeg synes selgeren virket litt useriøs. Endte til slutt opp med Volvo... Jeg regner med at det er denne bilen som sto til salgs på Vålerenga for først 15 000kr, så 9000kr senere. Grå/svart i fargen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bad Man Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 det er ikke den bilen ,den ble kjøpt oppe ved kjelås.:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madboy Skrevet Januar 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 kom igjenn nå... denne bilen skal bort, selges til første som byr over 3000!!!, blir den ikke solgt før 26./27 jan. så går den til huggeren... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Januar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 vi kan bytte? u get my opel, I get your mazda :) Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madboy Skrevet Januar 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 kom igjen da..., siste sjanse..., bilen vrakes så snart jeg får hentet den nye bilen jeg har kjøpt...:cool: med mindre noen kan komme med et akseptabelt bud...:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 hatt den lenge? gratis omreg? hehe da tar jeg den Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zub Skrevet Januar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 åssen opel har du flasher ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg