Westw00d Skrevet April 16, 2009 Rapporter Share Skrevet April 16, 2009 (endret) Disse Continental dekkene er nærmest ubrukt. Originale VW felger som er veldig pene og enkle i design. Jeg har plukket av VW klistremerket og lakket coveret svart så det skulle se kult ut. Det ble fett, men de passer jo faen meg ikke kjerra mi!!! =( Link til bilde: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=17059545 Dimmensjonen på dekkene er 195/65-15 og Boltsirkelen er 5-100. Grunnen til at jeg selger dem er at Innpresset (ET-tallet) er for høyt for min bil som er en Toyota Camry 85 modell. De selges for 2000,- eller høyere ved bud, og de er forresten nyvasket med avfetting og greier! Så bare å slenge de på kjerra :) Ingen pruting, og de må hentes i Åsgårdstrand, Vestfold. Kan nåes på tlf: 977 56 648 og Mail: Magnus.Vestskog@gmail.com :) Endret April 16, 2009 av Westw00d Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Westw00d Skrevet April 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2009 bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg