forgot10 Skrevet April 15, 2009 Rapporter Share Skrevet April 15, 2009 Har en Audi 100 92, sliter litt med spilleren, men den er ikke problemet, problemet ligger i ACC (IGN) (DEN RØDE)kabelen, klarer å fyre det opp hvis jeg kobler den gule og røde sammen på den røde, men da trekker spilleren strøm over natten... så er det en sikring som er gått? hadde et uhell når jeg prøvde å koble den lange 10 pins ISO kabelen på, så den røde ble kortsluttet til jord. og hvordan i huleste kan jeg få bilens originalhøytalere i bakdørene til å funke, vet at de går på egen forsterker igjennom 10pins ISO-kabelen, så hva skal jeg gjøre med de 2 problemene... :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobinDrift Skrevet April 16, 2009 Rapporter Share Skrevet April 16, 2009 er nok sikring ja. ta og sjekk det og eventuelt ta prøvelampe på den røde ledningen. Om ikke kan du jo koble en bryter i mellom den gule og røde Siter - 1987 Toyota Corolla GTi 16 - 1982 Toyota Carina TA60 - 2009 Yamaha Raptor 700R VeiRegga x 1990 Nissan 200sx S13 x 1987 Toyota Corolla 1,3 XL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet April 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2009 hmm... Sjekka alle sikringene idag, ingen som er gåene, det var litt funky-rart... hmm.. Men fester bare på en bryter, sikkert mye lettere ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg