FSHelgeland Skrevet April 12, 2009 Rapporter Share Skrevet April 12, 2009 (endret) Hei, driver å funderer på å bytte ut min 2002 Higline Passat. Vurderer i den forbindelse å skaffe meg en 2006 Honda Accord, med det meste av utstyr, 2.0l motor (155 Hk) og automatkasse. Stasjonsvogn selvfølgelig, er det noen som kan si noe om disse bilene? Fungerer automatkassa greit, og hvordan er denne f.eks i forhold til VW sin tiptronic som jo er det jeg har nå. Takknemlig for alle svar. EDIT: Å når jeg er i gang å spør. Er det noen som kan gi meg noen tekniske data på denne bilen med automat. 0-100, toppfart og forbruk. Endret April 12, 2009 av FSHelgeland Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FSHelgeland Skrevet April 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2009 Ikke mye respons på dette forumet gitt. Uansett, henter Accorden på fredag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martinsh Skrevet Juni 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2009 Har kjørt 09 modellen med samme motor. Kan fortelle deg at det går rimelig døvt ihvertfall! Den girer veldig merkelig og :s Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg