steinknaus Skrevet April 9, 2009 Rapporter Share Skrevet April 9, 2009 Hei! Har planer om å kjøpe ny bil, men har ikke helt bestemt meg kan du si. Bakhjulstrekker, fint utseende og krefter -> BMW right? ^^ Alltid likt de personlig, men HVILKEN? Krav: vil ha litt hk så e kan sladde litt på tørr asfalt i tillegg til glatta, BMW er dyre å forsikre og dette vet jeg, men det kan jeg tåle. Prismessig vil jeg helst ha noe opptil 150 000,- men ikke så dyre om jeg kommer unna med noe "bedre" og billigere. 320i er noe? Noen som har noen forslag? tips? :) Mvh Steinknaus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet April 9, 2009 Rapporter Share Skrevet April 9, 2009 For 150.000 tror jeg at jeg ville lett etter en e39 523 med manuell gir. 170hk 6syl, meget fin motor. e39 er mye bil for pengene om dagen og er billigere enn 3serien å forsikre. Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet April 9, 2009 Rapporter Share Skrevet April 9, 2009 For den prisen får du en veldig fin BMW 528 (e39, og til og med med en hel del utstyr og bra motor:) Hold deg unna 96 modellene.. Og jeg har altid vært veldig i mot automat gear, men i denne bilen kan jeg ikke fårestille meg og kjøre med manuell:) Dessuten har 97 modellen og alle etter det Tiptronic, som vil si at du kan gire manuelt alle 5 trinnene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet April 9, 2009 Rapporter Share Skrevet April 9, 2009 Joda, vel og bra med automat og tiptronic - deilig å kjøre er det og, MEN faktum er at e39ene er MYE sprekere med manuellkasse enn automat - iallefall på papiret :D Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet April 9, 2009 Rapporter Share Skrevet April 9, 2009 0-100 ja, og selvfolgelig litt ellers og men så vannvittig forskjell er det ikke:) Prøv ett par og sjekk.. Dessuten er det vanskelig og få tak i manuell:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinknaus Skrevet April 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2009 takk for tipsene:) bare å komme med flere! Personlig vil jeg ikke ha automat ettersom man ikke får samme følelsen når du ikke styrer bilen 100% på girene da;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jchm Skrevet April 9, 2009 Rapporter Share Skrevet April 9, 2009 Vil anbefale 5-serie uansett, personlig ville jeg valgt e34 (som jeg har gjort) Det er veldig fine biler, som sagt billigere enn 3-serie å forsikre, og får hester også, selv om det er noe mer vekt å dra på. en 525 fra 90-tallet får man billig i og med at alle andre skal ha 3-serie. med andre ord sparer du penger på forsikring og innkjøp ved å velge 5-serie! ;) Siter 1997 - BMW E39 1992 - Honda Civic 1990 - BMW E30 1995 - Saab 900 ....(x) 1991 - BMW e34 ....(x) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet April 9, 2009 Rapporter Share Skrevet April 9, 2009 Jeg ville ha kjøpt bilen min jeg. hehe. en e46 320 Diesel med en Chip så er ikke den lat. billig og forsikre også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg