cosmictoon Skrevet April 8, 2009 Rapporter Share Skrevet April 8, 2009 Jeg skal lakker alu felger og har tenkt til å sandblåse dem først- Men hva anbefaler dere? sand metall glass i sandblåseren. Noen som har tips om dette? Vet det finnes andre måter jeg kan gjøre men har lyst å prøve noe nytt. Siter Hvis det finnes vilje finnes det alltid en vei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Commodore Skrevet April 22, 2009 Rapporter Share Skrevet April 22, 2009 Jeg skal lakker alu felger og har tenkt til å sandblåse dem først-Men hva anbefaler dere? sand metall glass i sandblåseren. Noen som har tips om dette? Vet det finnes andre måter jeg kan gjøre men har lyst å prøve noe nytt. ingen problem å sandblåse felger. men blir kanskej litt grovt å bruke sand? bruk jalfall ein fin ein! eg bruker glas! det fungerer veldig bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slire_sladd Skrevet April 23, 2009 Rapporter Share Skrevet April 23, 2009 Bruk glass. sand lager ruglete overflate... Siter ...prrrrrtt... 2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK... (X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt... (X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorwayDude Skrevet Mai 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 glassblåsing skal være suverent. Har personling prøvd med lakkfjerning på spray - det funka bra det og. Siter Det er bare kvalitet som funker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Mai 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 Bruk glass. sand lager ruglete overflate... Javel..? Jeg sandblåste felgene mine og det ble ikke ruglete.. Kommer såklart ann på hvordan sand du bruker og hvor mye trykk du blåser med. Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg