JvhCossie Skrevet April 5, 2009 Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 Noen som har prøvd dette? Er samma boltsirkel men åssen er det med senterhull? Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janarild Skrevet Mai 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2009 Jeg har nettopp satt på noen 9"19". 255/40/19 på min T5. Heter Orbica OR22. kjøpt hos AFL.NO Disse er beregnet på bmw X5. Passer utmerket. Lik disse, men bare i 19" http://afl.dk/_da-DK?shop.mode=VDF_show_single&item=OR2295205120E45B&bilID=184&bilType=BMW,X5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Antoni Skrevet Juni 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2009 Jeg har gjort det samme. Men jeg måtte kjøpe senterringer for disse felgene hadde stått på en M3 med litt større nav.. Kosta 150spenn tror jeg. Bare pass på at felgene er tåler tillatt totalvekt på bilen din om du vil ha det godkjennt. Jeg har SUV felger 880kg, men kjører på 45 profil de tåler 720 kg så må nok legge om før EU-kontroll:m'm: Er BM Massa 245/45-9x19 btw. Fete felger til T5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg