Opperud_Racing Skrevet April 4, 2009 Rapporter Share Skrevet April 4, 2009 Mårn!:D Jeg har satt i Pioneer 6x9 høytalere i min 1998mod A3, men jeg har ikke fått koblet de... Det er sånn høytalergitter i sidene bak, men ingen høytalere. Ligger det ledninger innenfor der forde, så jeg kan koble meg på der, eller må jeg koble de på bak på spillern? Siter 98. Audi A3 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Can90 Skrevet April 4, 2009 Rapporter Share Skrevet April 4, 2009 Det beste er om du kjøpter egen forsterker til de. Og hvis du skal ha subb så kjøper du en ny til sub Da blir alt mye lettere;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opperud_Racing Skrevet April 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 Har suber med forsterker i bilen allerede, men har ikke råd til å kjøpe en forsterker til... Siter 98. Audi A3 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opperud_Racing Skrevet April 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2009 Fant det ut selv jeg... kobla meg innpå kontakta bakpå spillern. Siter 98. Audi A3 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg