Mentos Skrevet Januar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2004 Godt nyttår allesammen :D Når jeg skrudde ned vinduet på toyotaen (Carina 2 dx '88) hoppet vinduet ut av spor, så nå når jeg sveiver opp vinduet går det bare 1/3 opp... greit hvis det er sommer, men i skrivende stund er det -18 grader ute, så det er en smule kjipt å kjøre. Må vel da antageligvis ta av trekket på døra og skru litt og få vinduet tilbake i riktig spor igjen... men korleis. Noen som har litt erfaring? Vil nødig ødelegge noe, ettersom det ikke akkurat er min bil (tenker faren min blir glad når han ser det i mårra tidlig :D ) Siter - 2004 Nissan Almera 1.8 Tekna x 1992 Nissan Sunny 1.6 SLX (Vraket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Januar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2004 Ta av trekket på døra, så ser du hva som har skjedd. Vinduet har sikkert hoppet av hevemekanismen og må festes på nytt. Itteno problem :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mentos Skrevet Januar 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2004 yeah, men hvordan tar man av trekket? Brekkjern og flatskrujern eller er det noen skruer som skal ut? Isåfall finner jeg de ikke :) Siter - 2004 Nissan Almera 1.8 Tekna x 1992 Nissan Sunny 1.6 SLX (Vraket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L&D Skrevet Januar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2004 er vel skruer i døråpner, håndtak og evt. sidelommer. deretter er det vel bare noen klips og så til å lirke ut trekket. (ikke glem vindussveiven) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Januar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2004 På toytaen er det sannsynligvis skruer på dørhåndtak/"armhviler", kanskje på sveiv hvis ikke klips på innsiden, dem er vriene, må fiskes opp da. Klips på døråpner, bgynne i bunn, løsne klipsa og gå oppover, vippe ut å løfte opp. Ødelegger heltsikkert no klips men går fint, ha teip liggende Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg