release Skrevet April 3, 2009 Rapporter Share Skrevet April 3, 2009 Skal snart ta 180.000 service på min s60. Er det mye å spare på å ta denne i sverige? Her blir det ca 6.700,-. Trenger tips til steder i Sverige som er nært Bodø/Mo som jeg kan kontakte for prisforespørsel. Vil også gjerne høre erfaringer dere har med service i sverige. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet April 3, 2009 Rapporter Share Skrevet April 3, 2009 Det lønner seg. Spesielt nå, slik som kursen er for tiden. Mamma har sin '05 mod V70 på service i Sverige hver gang, og de er det iallefall ingenting å utsette noe på. Anbefaler at du forhører deg litt på f.eks. http://www.turboperformanceclub.com , der får du garantert god respons og gode svar på dine spørsmål. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
release Skrevet April 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 Det lønner seg. Spesielt nå, slik som kursen er for tiden.Mamma har sin '05 mod V70 på service i Sverige hver gang, og de er det iallefall ingenting å utsette noe på. Anbefaler at du forhører deg litt på f.eks. http://www.turboperformanceclub.com , der får du garantert god respons og gode svar på dine spørsmål. Takker, har registert meg på forumet og lagt inn en tråd, så da får jeg se om det blir noen respons! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SRT-10 Skrevet April 5, 2009 Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 Vil absolutt tro at det lønner seg med dagens kurs. Hadde nettop min 07 mod. hilux på service i sverige. Kosta 7800,- hos toyota i norge. Med kursen betalte jeg 3750,- hos toyota i sverige. Vil tro forskjellen er den samme med Volvo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet April 5, 2009 Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 Bil og traktor i kiruna har tatt service på pappas 01 V70.. Har ingenting å klage på med dem! Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kmarcelius Skrevet April 21, 2010 Rapporter Share Skrevet April 21, 2010 60 000 km service Volvo XC60. Pris Bilia Drammen 7 900,- Pris i NOK Volvo Personbiler Strømstad 3700,- :) Hvordan kan dette være mulig?? Jeg er iallefall fornøyd og har booket time. 4 200,- spart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg