Zetec Skrevet Desember 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2003 Ønsker å kjøpe en MD-Spiller, så hvis noen skal selge så er det bare å legge igjen en post her :) Spilleren trenger ikke å ha innebygd forsterker da den skal kobles inn på min andre spiller. (Den må altså ha minst en linjeutgang) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 Originally posted by Zetec Ønsker å kjøpe en MD-Spiller, så hvis noen skal selge så er det bare å legge igjen en post her :) Spilleren trenger ikke å ha innebygd forsterker da den skal kobles inn på min andre spiller. (Den må altså ha minst en linjeutgang) har en 2 år gammel sony som er brukt i 10 timer.husker ikke betegnelsen på den. vet ikke hva jeg skal ta for den så du kan jo komme med et bud. mvh Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 Originally posted by Zetec Spilleren trenger ikke å ha innebygd forsterker da den skal kobles inn på min andre spiller. (Den må altså ha minst en linjeutgang) Jeg kjøpte meg MD-veksler til pioneer'en min.. koster litt i Norge, men fikk den mye billigere på Svinesund.. Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Januar 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 MD-Veksler er ett alternativ ja, men vil helst ha lett tilgang til den fremme i bilen, og da tror jeg nok at jeg ikke får plass til den.. Hva ga du for den på Svinesund da? Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 Husker ikke, men tror det landa på 2500-3000, og han selgeren var jævlig grei og skreiv to kvitteringer.. en til tollen og en til meg selv :D Jeg har plassert den under setene bak sammen med CD-veksleren, men skal se om jeg får plass til dem under framsetene etterhvert. Kjipt å måtte ut med barnesetet hver gang jeg må til under setene for å bytte MD'er i veksleren. Edit: Betalte 2995 for den på Tv-boden.. er en MD-P100 Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg