VAGracing Skrevet April 1, 2009 Rapporter Share Skrevet April 1, 2009 (endret) Hei.. Har lest en del tråder her og tenkte at jeg kunne vel legge ut noe om min jeg og da :) Er en 97mod a4 1.8t(aeb) som har gått rundt 150000km. Specs: -Montert justerbart senkesett (weitec hicon gt) -FMIC med 3" rørgate. -Større turbo. -Ekstern wastegate. -Annet grenrør. -Større dyser. -Datasprut(Electromotive tec gt) -Dumpventil. -3" eksos fra turbo og bak til et 4" utblås. -17" vinterhjul. -Tatt bort klimaradiator, klimakompressor og klimatørka for bedre plass til luftfilter og intercooler. -Mappet av bjørnstad bil til en grei effekt :) -Montert et lite pioneer stereoanlegg. Sikkert glemt noe men.. Tanken er da å plukke ned bilen snart, skifte innmat i motor, drivverk, bremser, understell, nye sommerfelger og annen turbo om jeg har råd til det. Blir vel toning av ruter, muligens noe s4 fangere og facelift lykter :) Litt dårlige bilder men kommer vel fler :) Ikke akkurat ny vaska :p Endret April 1, 2009 av VAGracing Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 1, 2009 Rapporter Share Skrevet April 1, 2009 STEIKE for en cooler i front :D Den fortjener ny fanger! Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet April 2, 2009 Rapporter Share Skrevet April 2, 2009 hvordan funker det med den turboen der? har du specs på den. har selv en ganske svær jeg vil prøve etterhvert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VAGracing Skrevet April 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2009 hehe, trenger vel egentlig en ny fanger :) men det blir ikke en plastikk bil, er jo en audi! :) Angående turboen så har den vel ikke særlig mye laddetrykk før 4000rpm(max på 5000rpm kansje?) å så kommer det en smell så er'n på turtallspærra :) Er en t3/t4 hybrid (kinakopi) 3" inlet diameter with a 2" outlet .50 A/R compressor housing .63 A/R turbine housing .57 compressor wheel trim Men blir vel noe annet etterhvert.. Tenkte jeg skulle få tatt noen bilder av hele bilen men det gidder jeg ikke når det regner.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 2, 2009 Rapporter Share Skrevet April 2, 2009 Trenger jo ikke være plastikk ;) Kjøp en original S4-front feks. Men skjønner at du er motortypen, og der har jeg ikke peiling :D Så jeg zipper igjen ;) Skal følge med her! Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VAGracing Skrevet April 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2009 jepp, sjekket priser(hos møller) i forrige uke så det blir vel s4 hvis jeg får den på uten å skifte ic! Skal teste en til en kompis til uken..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 2, 2009 Rapporter Share Skrevet April 2, 2009 Niiiice :) Er jo mulig å få en billigere hvis du kjøper brukt på ebay eller feks hos norskbildelsenter: http://bildeler.no/4daction/WA_Bilder/?Vare=13664&ASP=5309017&Type=Audi&Model=A4&Year=1995&Back=WA_Varegruppe[P]ASP=5309017[O]amp;Type=Audi[O]amp;Model=A4[O]amp;Year=1995[O]amp;Varegruppe=0362 Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VAGracing Skrevet April 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2009 Jupp, men da har man da glassfiberen igjen.. http://bildeler.no/4daction/WA_Bilder/?Vare=09182&ASP=5309017&Type=Audi&Model=A4&Year=1995&Back=WA_Katalog[P]ASP=5309017[O]amp;Type=Audi[O]amp;Model=A4[O]amp;Year=1995[O]amp;Klasse=11 Dette ligner mer på det jeg trenger :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 2, 2009 Rapporter Share Skrevet April 2, 2009 Men så er det igjen en helt annen pris :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VAGracing Skrevet April 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2009 hehe, det er sant :) det er vel da fordelen med å jobbe på med vag kommer inn :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 2, 2009 Rapporter Share Skrevet April 2, 2009 hehe, dåså :D Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finisa Skrevet April 2, 2009 Rapporter Share Skrevet April 2, 2009 Stopper deg med en gang, aldri kjøp den forbanna glassfiber S4 replicafangeren hos norsk bildelsenter. Etter jeg ble lurt til å kjøpe den (i god tro om at det var originalfanger, de hadde ikke informasjon om den på nettet da), anbefalte jeg de å slutte å selge den. #1 Kantene øverst helt på sidene av fangeren var helt knuste, og det var før transport, ingen løse glassfiberbiter i pakken. #2 Skraper og riper i hele fangeren. #3 Festene var noe jævla jallamekk, innstøpte flatjern i fangeren som skulle skrus til den originale alu. skinna som er i originalfangeren, men passformen var helt elendig, og fangeren var ikke fast og tight. Endte opp med at jeg kjørte med den igjennom vinteren, for å så kjøpe en original S4 fanger fra NBS, fullt kit til 9000.- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VAGracing Skrevet April 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2009 ok..var ikke tenkt til å kjøpe derifra heller, som sagt så jobber jeg på møller så da kjøper jeg heller derifra :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 3, 2009 Rapporter Share Skrevet April 3, 2009 Hvor mange prosent får du på deler? :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet April 5, 2009 Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 Hvor mange prosent får du på deler? :) x2 :P fikser du billig s4 fanger med alt tilbehøret?:D Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg