Ice Skrevet Desember 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2003 Er det noen som har eller kan finne en Soundstream blt4 linjedriver til meg?? Det er det eneste jeg magler til min blistereo som jeg skal bygge! Jeg har utstyr for over 100000,- som jeg ikke får brukt som det skal uten denne.......................... DET BEGYNNER Å HASTE FOR VINTEREN ER IKKE SÅ LANG:mad: TLF98236180 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Januar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2004 Vet om en som skal selge det ja, men da tror jeg det følger med en DaVinci på kjøpet :-) Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ice Skrevet Januar 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 Det hørtes kjempe fint ut! Har du noe pris på forsterkern å linjedriveren så kanskje jeg kjøper hele greia. Jeg bytter gjerne ut til en stor forsterker hvis det er rett pris:-) Ring på tlf 98 23 61 80. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg