Motorhead89 Skrevet Mars 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 Usikker på om jeg legger det i riktig forum nå, men har noen felger jeg skulle ha transpotert fra Molde til Trondheim. Noen som skal kjøre den strekningen og har plass? Kan betale noen kroner for det såklart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet April 1, 2009 Rapporter Share Skrevet April 1, 2009 Du kjenner vel noen som kjører lastebil? Hvis ikke kan du vel ta kontakt med et transport-firma og spørre om de gidder å ta med felgene på tur mot en liten betaling.. :) (Hvis de likevel kjører mellom Molde og Trondheim altså..) Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Motorhead89 Skrevet April 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2009 Takk for tipset, skal forhøre meg litt rundt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg