stan2 Skrevet Mars 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2009 hei jeg har rota meg til en ny 2er golf selv sakt enda være en forje autolat selvsakt av alle ting. hehe bytte girkasse og så er det tid for stayling ja:P prøve ikke og gi opp dene gangen da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raceworld Skrevet Mars 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2009 Styling er ulovlig på Golf mk2. FMLL, FMTIB og kommende foreninger jobber hardt for at rett skal være rett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stan2 Skrevet Mars 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2009 da blir jo bila sende ut som daser da jo:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raceworld Skrevet Mars 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2009 da blir jo bila sende ut som daser da jo:P Når du nevner styling, ser jeg for meg M3-skjørt, M3-speil, RS-fanger, scoop osv. Du kommer mye lenger med skikkelig felger og senk enn hva man gjør med såkalt styling, uansett hvor mye som monteres eller byttes ut. Bare min mening :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mars 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2009 Finnes store mengder tidsriktig styling som ble levert orginalt på enkelte modeller. Foha, Votex, Kamei, Nothelle m.fler laget styling og trim til Golf/Jetta 2 Hvis du gjør noen søk på f,eks Ebay så kan en finne mye forskjellig:) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stan2 Skrevet April 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2009 haer nå kjøpt meg en ny igjen nå med g60 breding og kanal skjørt:P greit nok det også:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stan2 Skrevet April 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2009 og senka da 80/80:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet April 29, 2009 Rapporter Share Skrevet April 29, 2009 Men det høres jo bra ut ;) Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg