dogcity Skrevet Mars 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2009 Hei! Jeg har blått lys i mitt speedometer, mest sansylig dioder fra dioder.no men er plaget med at samtlige blinker eller er helt svarte om jeg skrur lysstyrken på full pupp.. hva kan jeg gjøre for å stabilisere dette? Svar fort=) Kjipt å kjøre i mørket uten speedometeret Siter - 96 Opel Vectra B CombiCoupè CD (solgt) - 06 Ford Focus Combi 1.6 TDCI MS-design (Solgt) -08 Citroën C5 Dynamique 2.0 HDI Tourer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dogcity Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2009 er det eventuelt en enkel sak å bytte disse? Siter - 96 Opel Vectra B CombiCoupè CD (solgt) - 06 Ford Focus Combi 1.6 TDCI MS-design (Solgt) -08 Citroën C5 Dynamique 2.0 HDI Tourer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy89 Skrevet Mars 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2009 det samme skjer med meg bare de lyser ikke skikkelig uansett:P det er ikke så alt for stor jobb å bytte nei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dogcity Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2009 er det kanskje noen her som kan forklare hvordan jeg kommer til bak skivene? det er lys i computer og trip teller konstant slik det skal være. men ikke i målere..snakket med dioder.no og de sier at enten er det en heftig kontaktfeil eller så er det snart slutten for diodene Siter - 96 Opel Vectra B CombiCoupè CD (solgt) - 06 Ford Focus Combi 1.6 TDCI MS-design (Solgt) -08 Citroën C5 Dynamique 2.0 HDI Tourer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy89 Skrevet Mars 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2009 How to: http://www.vvoc.com/forum/showthread.php?t=21449 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg