rallybørre Skrevet Desember 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 Jeg kan sende bilder hvis jeg får adr din. jeg tror du kan få skilter på den for rundt 13000,- Bilen er orginal med unntak av green filter og 15" azev felger. Dårlig synk ring på 2dre giret,men ny kasse medfølger. Bare å sette på stivere fjærer,så kan du drifte til krampa tar deg! mvh rallybørre.::D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet Desember 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 har sent deg pm............ Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Desember 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 Hvilken bil er det snakk om her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallybørre Skrevet Desember 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 Sorry for at jeg roter litt her inne:mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg