SVK Skrevet Desember 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2003 en kamerat av meg har en strøken t3 turbo som har sitti i cossien hans, den kan jeg få for ca 2000. så kan jeg få kjøpt en rs 500 intercoller for en bilig penge... det burde vel gå på 240'n det? hvis jeg porter og topper motoren og nye dyser... det sitter en b230f motor i'n... håper dere som har litt peiling har en grunn hvis det ikke går, har hørt så mye rar... noen som sier at det går helt fint og andre som sier at det er helt på tryne.... Siter hallo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Desember 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2003 det går finfint. få tak i turbomanifold fra volvo og planslip denne da den har en spesiell opphøyning på midten, da passer sierra turboen på. Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SVK Skrevet Desember 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 takk takk da blir det tubo motot på meg også....:-) Siter hallo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg