lroedal Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 Får kun en suselyd når jeg kopler opp høytalere via forsterker i den nye bilen min. Vet ikke helt hva som gjør det... Forsterkeren lyser grønt, akkurat som den skal gjøre. Forsterkeren fungerte flott når jeg tok den ut av gamlebilen, så tror ikke problemet ligger i den. Kan det være spilleren som er defekt på noe vis? Står en crappy Pioneer DH-30MP elns i den... Eller kan det være dårlige signalkabler? Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbelobb Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 DÅRLIG JORDING!!! Er hundre tråder om dette allerede. Siter Mercedes-Benz W124 300CE Bilstereoprosjekt! Pioneer DEH-P88RSII - 2stk. Audison SRx3 - Hertz HSK130 - 2stk. ES250 - Odyssey PC1500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 Jordingen går rett i karosseriet da, med samme kvadrat som det er på strømkabelen... Men dårlig på spilleren da eller? Får prøve å jorde signalkablene da.. Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 Fikk det til å funke, uten at jeg helt vet hvordan. Så Pioneer'n går nok på dynga på sikt, med en gang jeg får råd til noe skikkelig. Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 hehe, sikkert ikke dumt.. og tobbelobb, selv om det ikke er lyd så er det ikke alltid dårlig jording. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbelobb Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 Leste det som at det var en suselyd i tilleg til musikk, ser jo nå at det ikke var det det står, fint at du retter meg! Siter Mercedes-Benz W124 300CE Bilstereoprosjekt! Pioneer DEH-P88RSII - 2stk. Audison SRx3 - Hertz HSK130 - 2stk. ES250 - Odyssey PC1500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg