fsl Skrevet Mars 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2009 Fin bil, men så jalla ut med tåkelysene Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karlax Skrevet Mars 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2009 Noen som vet hvor jeg får taki billige kant felger 16" ?=) Siter - Kall meg gjerne idiot, tosk og alt det der, for jeg har "ødelagt" volvoen min. Vill bare nyte det for jeg vet at jeg har "ødelagt" den, men det bryr meg nede på ryggen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Mars 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2009 Søk rundt på finn, autodb osv, kjøp og salg her og på volvoforum men hvorfor 16 å ikke 17" Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gneizten Skrevet April 27, 2009 Rapporter Share Skrevet April 27, 2009 hei, hørrte rykter om at du hadde lakka bilen? noen bilder? Siter Volvo 244GL Ocean blue edition http://www.bilforumet.no/200-serien/214208-volvo-244gl.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karlax Skrevet April 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2009 stemme det ;) ska ta bilder av an i dag :) an blei jævlig bra, fekk på 940 vinga og ;) Siter - Kall meg gjerne idiot, tosk og alt det der, for jeg har "ødelagt" volvoen min. Vill bare nyte det for jeg vet at jeg har "ødelagt" den, men det bryr meg nede på ryggen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet April 28, 2009 Rapporter Share Skrevet April 28, 2009 Høres gromt ut, gleder meg til bilder:D Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gneizten Skrevet Mai 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2009 venter fortsatt på bilder... Siter Volvo 244GL Ocean blue edition http://www.bilforumet.no/200-serien/214208-volvo-244gl.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet Mai 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2009 venter fortsatt på bilder... Samme gjør jeg med din:D Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Mai 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2009 Samme gjør jeg med din:D jeg venter på bilder av din å jeg, timbb,hihi Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rob3rt Skrevet Mai 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2009 Ser strøken ut den der gitt! Pass godt på den :D Men når du røska av slangen til ventilasjonen der, fjuska ikke bilen etterpå da ? Min gjorde det så måtte sette det på igjen :/ Siter En volvo uten turbo e som ei hor uten fett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gneizten Skrevet Mai 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2009 Samme gjør jeg med din:D haha, ja jeg venter også på bilder av bilen min :P neida, bilen min blir hentet på mandag pluss at det blir satt i ny frontrute samtidig, så da vil bilder komme fortløpende :D Siter Volvo 244GL Ocean blue edition http://www.bilforumet.no/200-serien/214208-volvo-244gl.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet Mai 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2009 jeg venter på bilder av din å jeg, timbb,hihi Bilen min ser ikke ut i måneskinn men kan godt sende det på PM;) Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Mai 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2009 hihi, ok Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gneizten Skrevet Mai 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2009 må få ut dei bildene nå, får ikkje håpa det er den oransje og svarte som går i haugesund for eg har hørrt rykter om at ikkje ser så bra ut? :) Må for all del ikkje rulle male ein fin GLT Siter Volvo 244GL Ocean blue edition http://www.bilforumet.no/200-serien/214208-volvo-244gl.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karlax Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2009 må få ut dei bildene nå, får ikkje håpa det er den oransje og svarte som går i haugesund for eg har hørrt rykter om at ikkje ser så bra ut? :) Må for all del ikkje rulle male ein fin GLT Jo det e den! ka folk syns bryr meg midt i rævå, det e faktisk kun ein liiten renning på an, resten eg bra. eg har ein harry bil volvo 240 har aldri vert fin eller komme te å bli fin, 240 = Herje bil, ein bil du kan gi faen i å jørr akkuratt det du vill me, så eg rulltan i Matt svart å Knall oransj, me 740 vinga 17" felgar, sota alle rutene, VOLVO i front rutå. Siter - Kall meg gjerne idiot, tosk og alt det der, for jeg har "ødelagt" volvoen min. Vill bare nyte det for jeg vet at jeg har "ødelagt" den, men det bryr meg nede på ryggen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg