steinnes1 Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 Får ikkje nokk trykk på pedalen å når eg kjører å skal ha en brå stopp så bremser den bare på bakhjula.. kaliperane er nye framme og bak. Er gsi bremsekalipper framme og bak, vet ikkje om de har noe å Si, siden de er trommelbremse bak på desse orginalt, Er eit par fram kalippere som er sett bak..( lufte nippelen er opp ja.) har og hydraulisk handbremse på bilen. ( ER EIN RALLYCROSS BIL DETTE ) har lufta med å pumpe på pedalen og ved å suge lufta ut med vakum. er godt trykk(NÅR BILEN IKKJE GÅR) men ingen efFekt. Har prøvd å ha alle bremserøra på alle uttaka oppe på HOVUD SYLUNDEREN. men fortsatt så er de bare bremser bak, å for å låse dei så må pedalen heilt innot gulvet i bilen. Kan det vere at bremse calipperen bak er for stor og tar alt trykke fra resten av systemet.??? for orginalt på dei bilene er de jo trommel bak å det er orginale bremse kraft forsterket i bilen. Vis noen har tips eller vet noe så ver så snill og hjelp meg, må gokjenne bilen snart, er jo sesongstart for oss rallycross førere. Siter SAAB 93ss 2003 til salgs 1,8t 210 hk opel kadett (E) RCN bil c20xe 200 hk wv golf 1 extrem ombygd 1,8 16v turbo 250 hk http://www.skeie-motorsport.com steinnes_racing@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinnes1 Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 ingen som vet eller ??????????? Siter SAAB 93ss 2003 til salgs 1,8t 210 hk opel kadett (E) RCN bil c20xe 200 hk wv golf 1 extrem ombygd 1,8 16v turbo 250 hk http://www.skeie-motorsport.com steinnes_racing@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øvrekleiv'n Skrevet Mars 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2009 Kanskje du må ha ein slik reduksjonsventil som du kan justere så mykje bremsetrykk du vil ha framme kontre bak. Meiner Kollevold har dette: http://www.kollevold.no Ellers må du nok skru igjen luftenippelen som var open ellers vil ikkje stempla på caliperen bli trykt ut... Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinnes1 Skrevet April 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2009 måtte te med justerings ventil ja, reduserte trykke bak med 65% og feilen va at hovudselynderen som sto på bilen var til 1600 motor og bremser så eg må te med calibra 16v selynder eller noe får og få de optimalt, for de er igrunn for dårlige bremser framme forhald til bak endå. Siter SAAB 93ss 2003 til salgs 1,8t 210 hk opel kadett (E) RCN bil c20xe 200 hk wv golf 1 extrem ombygd 1,8 16v turbo 250 hk http://www.skeie-motorsport.com steinnes_racing@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.