Anof2 Skrevet Mars 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2009 Kom ut på parkeringsplassen i dag, og så at noen har trødd inn hele venstre dør foran på passatn (2000) min. Jeg har fått kjøpt meg en ferdig grunnet dør, men den trenger rett farge. Noen som vet ca pris på lakkering? Noen som har noen gode referanser på noen som kan gjøre dette, la oss si "utenom arbeidstid"? Fortrinsvis på østlandet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mawerick Skrevet Mars 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2009 Alt jeg vet er at lakkering er dyrt. Kan tenke meg at et autorisert lakkerer fort tar nærmere 5000 kr for å lakkere ei dør. Men, det er sikkert noen på privaten som kan gjøre dette for en rimeligere penge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anof2 Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2009 Alt jeg vet er at lakkering er dyrt. Kan tenke meg at et autorisert lakkerer fort tar nærmere 5000 kr for å lakkere ei dør. Men, det er sikkert noen på privaten som kan gjøre dette for en rimeligere penge. Jess, og det var det jeg lurte på, om noen vet om noen som gjør det på privaten;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg