badabom Skrevet Mars 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2009 (endret) Selger følgende for de som skulle være interessert. Delene befinner seg i Kristiansund og eventuell frakt kommer i tillegg. 1 stk. toppdekselpakning i gummi Kan brukes om og om igjen 250kr Tårnstag framme (rødt) solgt 400kr Sotede frontlykter 500kr Sotede fjernlys (for de som har grill med 4 lykter 350kr Sotede blinklys for framfanger 150kr 4 stk aluminiumsfelger 4-100 1600kr Radiator m/innebygd ekspansjonstank 500kr Dynamo 400kr Ekspansjonstank 150kr Drivaksler GTI (liten flens) 500kr 4 trinns girkasse 500kr Grillist sort 250kr Starter (1.8 GTI ) 150kr Tanklokk Alu Race 300kr Felger: Endret Mai 21, 2009 av badabom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Salesrep Skrevet Mars 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2009 Den dynamoen der, passer den til en 1983 Golf GTi Rabbit? Trenger en dynamo. Er også interessert i alt det andre du har, men da må jeg se flere bilder. Holder på med et prosjekt i garasjen nå. Siter Monolog med konstabel før forelegg: Ja konstabel jeg vet jeg kjørte med hodet ut av sidevinduet, men det kan du ikke straffe meg for. Det er jo mye tryggere enn at jeg ser ut hovedruten, for den er jo helt gjenfrosset. Ikke mitt stolteste øyeblikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabbit-runner Skrevet Mars 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2009 tårnstaget er bolt on, ikke sant?=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badabom Skrevet April 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2009 tårnstaget er bolt on, ikke sant?=) Tårnstaget er solgt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badabom Skrevet April 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2009 Den dynamoen der, passer den til en 1983 Golf GTi Rabbit? Trenger en dynamo. Er også interessert i alt det andre du har, men da må jeg se flere bilder. Holder på med et prosjekt i garasjen nå. Skal få fikset bilder. Dynamoen stammer fra en GTI Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badabom Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2009 Herregud... Helt glemt deg :( Treger du fremdeles noe? Kan ordne bilder i dag! Hva vil du ha bilder av? Mvh Erik Den dynamoen der, passer den til en 1983 Golf GTi Rabbit? Trenger en dynamo. Er også interessert i alt det andre du har, men da må jeg se flere bilder. Holder på med et prosjekt i garasjen nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg