VolvoB23 Skrevet Mars 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2009 (endret) Hallo! Jeg tenkte jeg skulle hylle raggerlegenden Eddie Meduza! Så jeg har planer om et bilde av han på panseret :)Si hva dere vil om planene mine, men har tenkt til å ha det uansett ^^ Men har NULL peiling på photoshop, så jeg lurte på om noen kunne fikse et bilde til meg? Lager du et bra bilde, så blir kanskje ditt bilde sett av mange rundt i trafikken ;) Emne : RIPbilde Render : Eddie Meduza Text : Eddie Meduza og 17.6.1948 - 16.1.2002 under (bruk gjerne dette bildet også!) Farger : Kan du egentlig velge selv, men det skal bli brukt på en veldig lys bil! Hadde vært veldig fint hvis noen kunne ha hjulpet meg :volvsmile Mvh Cato Endret Mars 20, 2009 av VolvoB23 Siter Volvo 740 B230ET! Ser ikke noe poeng i å skrive alt jeg har hatt av biler, for det blir en lang liste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EivindJ Skrevet Mars 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2009 hadde vært greit om du lagg ut bilde av bilen din/pansere ditt... slik at man har noe å begynne med.. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoB23 Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2009 hadde vært greit om du lagg ut bilde av bilen din/pansere ditt...slik at man har noe å begynne med.. :P Bilde lagt til ^^ Men fant ikke noe av mitt, så tok et som var på google. Er nesten samme farge på mitt. Siter Volvo 740 B230ET! Ser ikke noe poeng i å skrive alt jeg har hatt av biler, for det blir en lang liste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EivindJ Skrevet Mars 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2009 hehe, rask en... :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EivindJ Skrevet Mars 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2009 Sort hvit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg