Bilskalle Skrevet Desember 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2003 Jeg har et lite problem med å montere 6x9 i hattehylla på min sierra sedan. det er en svær slags jernplate under hattehylla som er i veien. Så hvis noen som har montert høyttalere i hattehylla på en slik bil, hadde satt pris på om en fortalte meg hvordan jeg skal løse problemet mitt. Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bass84 Skrevet Desember 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2003 Skjære alt jernet med en "jernklipper";) Funka fett her. Siter TRU Technology SH1 Zapco Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet Januar 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 Åssen får man ned setene a? det er benkeseter..:cool: Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aneich Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Originally posted by bass84 Skjære alt jernet med en "jernklipper";) Funka fett her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg