RiZLa Skrevet Desember 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2003 Det ser vel og bra ut på papiret... Det oppgitte tallet er et resultat av en måling direkte på forsterkerterminalene. Men så fort du kobler på ledninger og et element, er ikke det oppgitte tallet reelt i det hele tatt. Orker ikke å gå inn på en ny lang diskusjon angående dette, men den som søker her på forumet får se... Jeg vet, jeg vet.. Derfor jeg ikke kom med det, gadd ikke diskusjonen.. Men, uansett, forskjell på dempingsfaktor er det. :P End of discussion... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Januar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2004 Synes du ikke det er for drøyt med 4stk 12"... Jeg puttet på 2stk Infinity Kappa Perfect 12.1, i en liten lukket kasse. Har ikke sjans til å sitte i bilen, når jeg drar på. Trommehinnene er nære ved å møtes på midten. Og samtidig låter det rent og pent. kremt, det er bare 4*10" ikke 12" :D Men når du mener du ikke har sjangs til å sitte i bilen, er det pga volum ? eller trykk bass? Det er trykk bass eg vil ha, slike skudd som slår deg i brystet, bruker lukket kasse eg og,22 liter, subbene er koblett opp til 2 ohm og :) Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 Bisarre: var det så at du solge slike dynabel forsterkere ? for hva da ? den saga serien, er den noe bra og ? Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg