fordtransit Skrevet Mars 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2009 jeg har en vw golf td 91 mod og har tenkt å stille turbo trykk og diesel pompa men er ikke sikker hvordan jeg ska gjøre det men har sett på andre tråder og der er det anna motor system her så er det ikke slange til WC, men jeg er ikke sikker jeg er ny med bil og håper noen kan svare så fort di kan takk:hailvw Siter VW golf II tdi 91 mod;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fordtransit Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 på diesel pompa så er det en 10 skru på venstre siden av pompa set fra framafra, er det der jeg stiller diesel trykk? Siter VW golf II tdi 91 mod;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fordtransit Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 Dæven jeg har still opp diesel trykk å fy hvor mye bedre den går men satan fer svart røyk Siter VW golf II tdi 91 mod;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahrer Skrevet Mars 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2009 da skrur du den litt ned igjen!! At der ryker litt er bare naturlig, men du trenger ikke tåkelegge ALT bak deg da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fordtransit Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2009 hehe kult at det ryker mye da:) men selfølgeli det fins grenser Siter VW golf II tdi 91 mod;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg