Ryeng1 Skrevet Mars 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2009 Heisann! som topic sier så lurer jeg på om noen kunne hjulpet meg med å senke vogna litt samt sette på tre forskjellige type felger og tone rutene litt.. :) Bilen: Felger: BBS CH S8 A8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Mars 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2009 kjapt med de fineste felgene Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperSnake Skrevet Mars 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2009 Audien m senk sota ruter, og m de forskjellige felgene: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperSnake Skrevet Mars 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2009 synes vel de BBS felgene passet best til bilen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2009 tusen takk til begge to! :) står mellom disse tre i enten 18'' eller 19''. Får veldig god pris på A8 og S8 felgen så spørs om kanskje de blir satt litt høyere på lista enn BBS felgene akkurat der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EivindJ Skrevet Mars 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 (endret) Må si at jeg synes det passet best med CH felgene... Det ble strøkent! Fort å galt... sort: Endret Mars 12, 2009 av EivindJ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg