chr1z89 Skrevet Mars 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 Har kjøpt meg fk aoutomotive angel eyes. sliter litt med å få fiksa dem.. det fulgte ikke med pærer så måtte ta fra de orginale lyktene. problemet er at de ikke er like inni (er ikke de samme ledningene) noen som har de samme lyktene og vet hva man skal gjøre? mvh chr1z89 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet Mars 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 Har kjøpt meg fk aoutomotive angel eyes. sliter litt med å få fiksa dem.. det fulgte ikke med pærer så måtte ta fra de orginale lyktene. problemet er at de ikke er like inni (er ikke de samme ledningene)noen som har de samme lyktene og vet hva man skal gjøre? mvh chr1z89 Det er nok andre pærer i de nye lyktene, dermed andre ledninger. Finn ut hva slags pærer som skal inn og kjøp nye:) Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z89 Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 Det er nok andre pærer i de nye lyktene, dermed andre ledninger.Finn ut hva slags pærer som skal inn og kjøp nye:) takk:) skal undersøke litt jeg da:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z89 Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 på http://www.streetdesign.no står det at det er enkel montering som originalt:S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet Mars 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 på http://www.streetdesign.no står det at det er enkel montering som originalt:S Ja montering er som originalt. Men pærene trenger ikke stemme overens. Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg