Mr_No_Name Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 4 stk 16" vag/opel 4x100 Ikke pene,ikke bra dekk Selges til hb over 12 ringnes:volvsmile Siter zzZZzzZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sc0ot Skrevet Mars 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2009 Hvor i landet er odalen? Siter Golf 1985 mod Cab! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoB23 Skrevet Mars 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2009 Det er ikke i detta landet :D Neida. Skarnes ( like ved kongsvinger ) ligger i sør-odal, mens Nord-odal ligger en snau halv time unna Eidsvoll. Tok disse to eksemplene så du har noe å gå ut ifra ^^ Er ikke sikker på hvor i Odalen han bor serru :P Søk på http://www.gulesider.no/kart ;) ~Cato:volvsmile Siter Volvo 740 B230ET! Ser ikke noe poeng i å skrive alt jeg har hatt av biler, for det blir en lang liste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_No_Name Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2009 Har helt glemmt av denne jeg..felgene ligger her enda...Sør-odal,, Like ved kongsvinger=) Siter zzZZzzZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdak Skrevet Mai 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2009 Har helt glemmt av denne jeg..felgene ligger her enda...Sør-odal,, Like ved kongsvinger=) Kan ta dem hvis du skal nedover mot Oslo/Lillestrøm en dag! 12 ringnes du skulle ha? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg