Straydog Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Om trådstarter vil, så kan jeg legge opp noen bilder jeg tok i fjor av den. :) Siter 1996 Volvo 850 T-5 1993 Volvo 240 GL [x]1986 Volvo 745 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulte Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 han skal vist på høggern imorgen å finne de manglede delene til servoen han har, så blir sikkert en update imorgen. :) Siter Lyst til å føle deg dum? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulte Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Om trådstarter vil, så kan jeg legge opp noen bilder jeg tok i fjor av den. :) Regner nok med at det er greit ja, kom med bilder:D Hadde vært morsomt å sedd :) Siter Lyst til å føle deg dum? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Straydog Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Her er bildene jeg har av bilen, på sitt gamle hjemsted. Man kan forøvrig skimte 240en min i bakgrunnen på et av dem også. :) Siter 1996 Volvo 850 T-5 1993 Volvo 240 GL [x]1986 Volvo 745 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsner Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Skal slenge opp noen bilder etterhvert jeg også. :) Takk Straydog! PM sendt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulte Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Der var bildene ja :D viskerne fremme med løktene synes jeg bør fjernes, de fungerer vel ikke uansett? Plast speil bør du nok slenge på også ja :) Siter Lyst til å føle deg dum? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gneizten Skrevet Mars 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 såg bra ut dette ;) mne ett lakkstrøk i motorrommet hadde vært bra :) å behold de orginale speila;) Siter Volvo 244GL Ocean blue edition http://www.bilforumet.no/200-serien/214208-volvo-244gl.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsner Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 såg bra ut dette ;) mne ett lakkstrøk i motorrommet hadde vært bra :) å behold de orginale speila;) takk :) Tenkte hellakkering når den tid kommer. Er fortsatt usikker på det med speilene og fangerene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulte Skrevet Mars 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 Har du tenkt noe på soting? Siter Lyst til å føle deg dum? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsner Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 Har du tenkt noe på soting? Nei, trur ikke det. Vil at den skal være så clean som mulig, kanskje det kommer på en veldig svak soting. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NidNick Skrevet Mars 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 (endret) Behold chrom speilene, få den nedpå og med noen råe felger så blir det bra. Noen planer for rusta der bak? Endret Mars 10, 2009 av NidNick Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsner Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 Behold chrom speilene, få den nedpå og med noen råe felger så blir det bra. Noen planer for rusta der bak? Ja, senk og felger kommer! Rusta skal bort, men blir ikke med det første. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulte Skrevet Mars 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 Nei, trur ikke det. Vil at den skal være så clean som mulig, kanskje det kommer på en veldig svak soting. Er kanskje det beste. Er en gammel bil, så er litt stilig å holde den så original og clean som mulig. Men synes du skal skifte fangere ivertfall, synes ivertfall bakfangeren stakk litt for langt ut. Siter Lyst til å føle deg dum? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsner Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 Er kanskje det beste. Er en gammel bil, så er litt stilig å holde den så original og clean som mulig. Men synes du skal skifte fangere ivertfall, synes ivertfall bakfangeren stakk litt for langt ut. Enig der. Får se hva det blir til. Har ikke så mye penger før jeg får lønn. Noen som vet av en Volvo 240 fra 1989 og nyere som skal vrakes eller lignende? Trenger motor og div. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulte Skrevet Mars 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 Høggern har vel kanskje, men de skal vel ha en del for det da. Anders henter seg en sliten 240 i mai en gang, kan sikkert få tak i noen billige deler hos han. Siter Lyst til å føle deg dum? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg