Mission Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Noen som vet av sted de selger Duplex eksos til A4 B8 1,8tfsi? Det vil si at det er en potte på hver side bak. Har funnet fra FOX og Sebring, men synes prisen er litt høy på de. Så lurer på andre som kan ha dette? Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Noen som vet av sted de selger Duplex eksos til A4 B8 1,8tfsi?Det vil si at det er en potte på hver side bak. Har funnet fra FOX og Sebring, men synes prisen er litt høy på de. Så lurer på andre som kan ha dette? Svendsen bygger;) Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Svendsen bygger;) Hørt litt forskjellig om kvaliteten på holdbarheten til Svendsen :confused: Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Hørt litt forskjellig om kvaliteten på holdbarheten til Svendsen :confused: har u? Har hørt veldig mye fint jeg, dem har vel 5 års garanti trur jeg:) Pluss at dem bygger akkurat slik du vil og gjør det for en rimelig penge:) Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thilip Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Har bygget om hos Svendsen, rimelig fornøyd selv. Siter Carless (X) AUDI A4 AVANT S-LINE 2004 1,9 TDI 170HK (X) VW POLO 1,2 SUN 55HK 2005 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 (endret) Spørs om jeg skulle testet Svendsen da. Har kontakt som kan gøre det til ok pris. Selv om jeg egentlig hadde foretrukket noe ettermarkeds da i rustrfritt :rolleyes: Endret Mars 10, 2009 av Mission Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet Mars 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2009 Noen som vet av forhandlere for Remus eller Sebring i Sverige da? Evnt i Norge andre enn Brakes.no Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg