KiMAndre88 Skrevet Mars 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 Hei har nylig kjøpt en golf 3 stv. Jeg fikk med panserforlenger som stod på tidligere. Ser at det er borra hull i panseret så jeg veit at den har vært skrudd. Men da jeg skulle skru den på fikk jeg ikke lukt panseret! Noen som har vært borti dette? Noen tips til åssen jeg kan gjøre det? Siter 2000 Passat 1.8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fr@nk Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Hei har nylig kjøpt en golf 3 stv. Jeg fikk med panserforlenger som stod på tidligere. Ser at det er borra hull i panseret så jeg veit at den har vært skrudd. Men da jeg skulle skru den på fikk jeg ikke lukt panseret! Noen som har vært borti dette? Noen tips til åssen jeg kan gjøre det? Prøv å løsne panserlåsen og still dem litt opp;) Siter VW Golf MK3 Prosjekt tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg