mtharaldVW Skrevet Desember 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2003 Heihei.. Jeg er på jakt etter et intreiør til min golf II. er det noen som har noe liggende, det må være type GTI, corrado, eller golf 3..? Pris? Er også på jakt etter en 5-trinns kasse til min GU motor. helst en 4 + E...er det noen som har en slik kasse liggende? Pris? mvh mads Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Desember 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2003 har 2 grønne corrado framseter. Hadde planlagt å ha disse selv men jeg fant recaro seter Her er et bilde. de er litt støvete men det blir fikset med en støvsuging. Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mtharaldVW Skrevet Desember 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2003 Ser jo grunnen greie ut.. Hva skal du ha for disse?? du skal vell ikke skifte ut baksetene også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Desember 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2003 jeg kjøpte de for 1500 så jeg selger dem for det..¨ Jeg har ikke bakseter, Solgte Gtiinteriøret som jeg hadde og planen er å ikke ha baksete. Bare 4 punkts seler rett i gulvet bak :D Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heinz Skrevet Desember 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2003 Har hatt opprydding i kjelleren, og fant ett sett strøkne Recaro LS seter typen med størst sidestøtte både i sete å på rygg, og med justerbar frontpute, og nakkestøtte, som jeg ikke har bruk for lengre, har stått i kjelleren min siden mai 2000, kansje noen av Dere trenger nye seter, eller har en kompis som er på jakt etter slike, i tilfelle så er prisen 5000 for begge, kostet meg 7000 per stk i 1996. heinz@runbox.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg