joacim Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 Heisann, den ene frontlykten min er ødelagt, innmaten er løs osv, og jeg må bytte lykt for å få den eu godkjent. Men er usikker på om jeg skal kjøpe en ny orginal lykt eller heller kjøpe 2 nye lykter av noe annet slag. Noen som har forslag til kule lykter? Til rundt 3000-+ ,- Har foresten A3 1.8t 01 modell. Takker for forslag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 Da er mitt forslag til deg og gå på skroten å finne ei lykt til 400kr:D Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joacim Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 okei skjønner, må det være 01 modell å ta lykt ifra eller passer det feks med 02 eller noe annet å? i tilfelle det ikke er 01 der å ta ifra.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet Mars 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 okei skjønner, må det være 01 modell å ta lykt ifra eller passer det feks med 02 eller noe annet å? i tilfelle det ikke er 01 der å ta ifra.. jeg regner med du har facelift på din?? Da passer jo alle a3 8l facelift, hvis du ikke har facelift så passer alle andre a3 8l:D Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg