Mr_No_Name Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 Jeg og frua driver og titter på avensis om dagen..rundt 04++Er det noe spesielt man bør passe seg for på disse bilene? Siter zzZZzzZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mons-1 Skrevet Mars 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 Jeg og frua driver og titter på avensis om dagen..rundt 04++Er det noe spesielt man bør passe seg for på disse bilene? hei! du bør se opp for lyktene,har en lei tendens å gå sund i pæreholderne.Dette gjelder03-05 mod såvidt jeg vet,eller skal d isse bilene være veldig bra.Har selv en 2004 modell d4d kombisedan. mons-1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_No_Name Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2009 har vært og prøvd en d4d i dag..04 mod med alt av utstyr..ser ut til at det blir handel..Hvis vi blir enige om pris da Siter zzZZzzZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg