lroedal Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 Sitter å titter på bil nå, må ha litt større bil pga. familieforøkelse. Men pga. det er budsjettet litt stramt... Så da jeg kom over en Fiat Marea STV, tenkte jeg at dette kanskje kunne være noe? Skal bare ha det som bruksbil, så hefter ikke at det ikke er verdens fineste bil. Noen som har erfaringer med disse? Evt. andre forslag :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 (endret) Kanskje ikke verdens peneste, men ikke helt uten potensiale heller... Har ingen egen erfaring, men jeg henger på ganske mange Fiat-forum og har ikke fått noe dårlig inntrykk av dem. Har tvert imot vurdert en selv, ettersom jeg har kombiversjonen (Brava) og er godt fornøyd. Har fått inntrykk av at det er holdbare biler, og deleprisene er gode så lenge man styrer unna importør/forhandler. Handler for det meste fra Ebay, England og Danmark, samt at Meca og Mekonomen har endel. Det er også mye felles med diverse andre Fiatmodeller, så brukte deler bør heller ikke være noe stort problem. Har hørt snakk om at nyere modeller (2001 og oppover?) kan være utsatt for rustproblemer. Kan visstnok skyldes nye krav til miljølakk, men det er ikke verre enn å spørre om bilder av undersiden eller se nøye etter selv. Bravaen min er i hvert fall veldig fin under. Henvender du deg på cuoresportivo- eller Lazzaroni-forumet kommer du nok i kontakt med flere nåværende og tidligere Marea-eiere enn her inne. http://www.fiatforum.com/marea/ kan nok også være en bra ressurs i så måte. :) Endret Mars 2, 2009 av ePiFaNT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 Ok, takk for informativt svar. Tar en titt på den etterpå, så får vi se hvordan det ser ut. ;) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg