grubbel Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 (endret) noen som kan "do some magic"? har en sølv E65 bmw 7 serie som jeg synes fortjener litt nye sommer tøfler, ikke helt bestemt meg for dimensjon, blir enten 20 eller 22, denne svelger svære felger. ønsker da photoshoppet inn TSW holsten 20/22 for å få en idé om hvordan det kan se ut. her er det 19"? tror jeg dette er 22" felgene jeg vurderer her i 22" eller 20" på en E60, som ser litt rart ut, burde nesten hevet bilen. på 7'er er det innenfor 1-2% rulleomkrets ca med 285 30 22 gummi bak. 22" på 6'er Endret Mars 2, 2009 av jay Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 PIMP! :D Fet bil og kule bilder. Hatt bilen lenge? Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 du kjenner meg marius, ride in style.. hehe neida, har vel hatt den litt over en uke nå, solgte boxstern og evoen, så da kunne jeg handle slede, skulle kjøpe x5 4.4, men så ble den ene jeg ville ha solgt... og tenkte føkkit :) denne har også v8.. wee, og rumpemassasje/luft. kjører 5'ern som "dagligbil" nå og 7'er på fredager/helg/langtur. håper egentlig å få skifta 5'ern i noe nyere også, men får sjå, sjefen ville brått ikke gi meg ny firmabil og mumlet om finanskrise blabla... Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 du kjenner meg marius, ride in style.. hehe neida, har vel hatt den litt over en uke nå, solgte boxstern og evoen, så da kunne jeg handle slede, skulle kjøpe x5 4.4, men så ble den ene jeg ville ha solgt... og tenkte føkkit :) denne har også v8.. wee, og rumpemassasje/luft. kjører 5'ern som "dagligbil" nå og 7'er på fredager/helg/langtur. håper egentlig å få skifta 5'ern i noe nyere også, men får sjå, sjefen ville brått ikke gi meg ny firmabil og mumlet om finanskrise blabla... Er det deg ja... fra IRC! haha....best du har slutta med det da :D Jeg er keen på en sån bil selv. Men jeg tror ikke barnevogna går inn i den :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EivindJ Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 (endret) ca 20" ca 22" jeg synes ikke det var no fint... var myye finere med de andre felgene du hadde bilde av, min mening... Endret April 1, 2009 av EivindJ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 er så vanskelig å si, en kompis kasta sammen dette. Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 Jeg syntes også de andre felgene var fetere. Spesielt på sølv bil. Da er det fint med felger med litt bling kant syntes jeg. Selv om de felgene du ville ha har litt egen sjarm :) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 greia med kantfelger på 7'er er at de MÅ være 22, 20" ser ut som 15" typ... vanlige felger klarer du deg med 19-21. så går kraftig utover komfort. Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mars 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 Sjekk felgene på denna. Ca 0:40 sek ut i videoen. Litt av begge deler :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Mars 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 skal vi dra til strømstad på skjærtorsdagen med shizzle-øsa eller? Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 nei thomas, der er det altformange volvo eiere! Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Mars 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 nei thomas, der er det altformange volvo eiere! neida. vi kan råne og du kan kjøpe bole-pulver Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet August 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2009 ble disse til slutt, desverre ble alle andre bilder borte i datakresj hos mr hamre :| får vel ta nye en dag man gidder. keepin it gangsta marius! Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg