Gå til innhold

Ny Frontfanger

Ranger emnet


Gooner87

Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe denne men er litt usikker på hva jeg skal gjøre angående tåkelykter og lyktespylere?

 

http://cgi.ebay.co.uk/AUDI-A4-B5-FRONT-BUMPER-RS4-Bodykit-rear-skirts_W0QQitemZ200312659152QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item200312659152&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1689%7C66%3A2%7C65%3A12%7C39%3A1%7C240%3A1318

 

Noen som har noen forslag?

 

På forhånd Tusen Takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Lyktespylerene trenge du jo ikke :) og fester til tåkelys klarer du jo vell alltid og lage? ;)

 

Nei trenger jo ikke lyktespylere, men får ikke laget fester til tåkelys. Har ingen plass eller verktøy. Kan må få kjøpt slike fester? Eller noen som har lyst til å hjelpe med å få laget et par slike mot betaling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får gjøre som jeg har gjort;) Jeg skjærte bare hull i fanger'n og satte inn såylerlokk og motor fra gamle fanger'n;)

 

Ja det går jo an det, men har ikke lyst til å skjære hull i fangeren. Har mest lyst til å bare ha dem i gitteret med noen fester.

Endret av Gooner87
skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva var prisen ink frakt og hvordan er passformen på den boomerangen der?

 

Etter å ha vært i kontakt med smk-tuning via mail fikk jeg beskjed om at selve fangeren koster meg 1500kr + 500-700kr i frakt.

 

Passformen var grei sa dem. Må tilpasses litt. Mente at det var cirka 2-3timers jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår