polmar Skrevet Mars 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 Kjølevifta starter ikke, har sjekket sikringen og den er hel. Noen som har noe forslag. Muligens en føler, men hvor sitter den ?? Dette er en Golf 2 1989 1,8 bensin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahrer Skrevet Mars 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 Sitter en tempføler nederst på radiatoren tenker jeg. Prøv å ta av ledningen til denne, og lag en liten lask mellom de to polene inne i kontakta. Hvis vifta starter da, så er denne føleren defekt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polmar Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2009 Har prøvd det nå men vifta startet ikke .....noen flere forslag :driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxi82 Skrevet Mars 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2009 selve vifta kan være defekt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
richars_87 Skrevet Mars 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2009 da er vifta di herpa. få deg ny vifte Siter http://www.bilforumet.no/golf-ii/221916-har-jeg-endelig-vendt.html#post2473931 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AntonGolf2 Skrevet Mars 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 Hadde samme problemet på min.. men det er 1,6 liter ;) men det var vifta som var gærent på min bytta hele. Går som en drøm den dag i dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg