Anof2 Skrevet Februar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2009 Nybegynner på passat her! Byttet for en uke siden den noe slitne ibizaen min mot en passat stv 2000 modell. Grønn og kjedelig, var ikke helt etter planen men fikk den billig. Noen som har noen tips til hva man kan gjøre for å gi den en liten facelift uten at det koster skjorta? Vis gjerne bilder av hva du har gjort med din bil! Har allerede kjøpt meg noen 17'' alufelger som jeg tenker å hive på til våren. Vurderer også å bytte ut frontløkta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet Februar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2009 felg og senk gjør mye... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anof2 Skrevet Februar 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2009 Jammen da er vi jo på god vei, bilen var senka da jeg kjøpte dn. Mer rakk ikke forrige eier å gjøre med bilen før han gikk konk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkeJackal Skrevet Mars 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 EmblemfriGrill og facelift lykter, det gjør susen (y) Trykk på linken min i siggen så kan du se hvordan det blir.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatpolo Skrevet April 20, 2009 Rapporter Share Skrevet April 20, 2009 hei du kan jo kjøpe frontlerppe eller frontfanger å eventuelt kjøpe bakfanger eller kjøpe brukt styling eg har ein bakfanger som har stått på passat 99 mod som du kan få billig liger til salg under styling å navnet passatpolo elle ring 95932531 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg