knutlib Skrevet Februar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2009 Har en Chrysler Grand Voyager SE -95 som jeg plukker ned. Trenger du noen deler så send meg en mail, så ser jeg hva jeg kan selge deg. 3,3L, Automatgir, ikke el-vindu eller cruise-controll, 7-seter. Deler som er plukket eller er defekte: Bensinpumpe, eksosanlegg, bakluke, frontlykter er byttet, bakerste beltesett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim-stian Skrevet Februar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2009 har en bror som skulle hatt calipter foran evt hele flørbeient komplett (litt dårlig lager også) pris for en evt begge to Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
randerzz Skrevet Mars 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 hvordan er girkassen? pris? Siter Corsa B Swing 1.2 16v R.I.P. Corsa B World Cup 1.6 16v Omega B GL 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knutlib Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2009 hvordan er girkassen?pris? Kan ikke med 100% sikkerhet si den er topp, for kjørte bare bilen 9mil. Girte ihvertfall bra. Men vet at kassene på de bilene der ikke er av de aller beste. Den står fortsatt i bilen, men kan dessverre ikke prøves da diverse vitale ting allerede er fjernet fra bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg