waxman Skrevet Februar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 (endret) Jeg har en '95 C180 W202. Chassisnr. WDB2020181A353921. I dag døde utetemperatur-måleren. Den er digital, men sluttet å lyse/virke i dag. Alt annet virker som det skal (klokke, tripteller osv). Noen som har vært borte i dette problemet? Endret Februar 25, 2009 av waxman Siter Søvnløs om natta og bevisstløs om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wold-Hansen Racing Skrevet Februar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 Har ikke erfaring med det på den bilen, men fra Renault og Volvo har jeg erfaring. Og der er det i 9 av 10 tilfeller føleren som har ryki... Siter Hobby er ikke hobby før det svir i pungen =) Opel Frontera -94 2,3Tdi Citroen Berlingo -06 1,4i Subaru Impreza WRX STi -95 2,0T +Masse annen moro =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
waxman Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 Ok. Tror den sitter under frontfangeren, men det får jeg undersøke nærmere. Skal sjekke den iallfall (om jeg finner den). Håpet egentlig det var en sikring - at det var "tyvkoblet" til noe annet. Siter Søvnløs om natta og bevisstløs om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
waxman Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 Etter litt nærmere undersøkelse, ser jeg at måleren faktisk virker. Det er egentlig bare lyset som virker. Dette er jo digitalt... Forslag? Siter Søvnløs om natta og bevisstløs om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg