JonAn Skrevet Februar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 (endret) Hei Har muligheten til å kjøpe Rockford Fosegate sub og forsterker. Det jeg lurer på er om dette er en bra pakke som kommer til å spille bra i en liten Honda Civic 94 Hatchback. Eller om det finnes noe annet som kanskje hadde vært bedre? kom gjerne med forslag, men hadde ikke tenkt til å bruke mer en 3000/4000,- på bass og forsterker. Er interessert i noe som spiller bra og med litt trøkk. Kjøper også gjerne brukt. Bassern er en Rockford Fosgate PL2112. 1000,- http://produktlosen.idg.no/?cid=1&gid=183&sid=1165&pid=56077 Jeg kan kjøpe forsterkeren og suben for 2000,- eller så kan jeg kjøpe enten forsterker eller sub for 1000,- Forsterkeren er en Rockford Fosgate P450.4 som jeg har tenkt til å brokoble(225*2@4Ohm) men bruker bare halve forsterkern da(?).1000,- http://www.rockfordfosgate.com/products/product_details.asp?cat_id=2&series_id=6&family_id=21&item_id=106471&locale=en_US Det jeg også har tenkt litt på er å bare kjøpe suben også heller kjøpe en monoblok eller 2 kanals forsterker, men da blir det fort ganske dyrt? hvis ikke noen av dere vet om noe billig og bra til en pris som jeg kan leve med. Endret Februar 24, 2009 av JonAn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halseth Skrevet Februar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 vist du gidder å fixe deg en basskasse selv,så får du en mye bedre subb for 2tusen enn den dær. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Februar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 En RF P2 sub i porta kasse, i en Civic vil ihvertfall trøkke bra! :D Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Februar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 vist du gidder å fixe deg en basskasse selv,så får du en mye bedre subb for 2tusen enn den dær. Nå var det vel sub OG forsterker han fikk for 2000,- da ;) Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonAn Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 En RF P2 sub i porta kasse, i en Civic vil ihvertfall trøkke bra! :D Ja, det vil jeg også tro:D hehe. Hva syntes du om "tilbudet" da? Syntes det ser ganske bra ut til 2000,-. Det er riktig nok brukt, så får håpe ikke det er noe feil på det. Nå var det vel sub OG forsterker han fikk for 2000,- da ;) Helt riktig! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianuno Skrevet Mars 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 Ser du har tenkt og bruke 3000-4000... Da har jeg 2stk 15" FUSION EN-SW15ES og en Monoblokk FUSION AM-PP1500.1 til salgs... send pm hvis du er interesert:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonAn Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 (endret) Får nok ikke plass til det baki Civicen skjønner du. Også er jeg ikke veldig interissert i å bygge eller kjøpe ferdig kasser, for de pleier å være/bli stygge:P Også har jeg fått sansen for RF da :P Endret Mars 1, 2009 av JonAn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonAn Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 Bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg