Terese Skrevet Februar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 Kom over dette bildet, og hengte meg helt opp i disse felgene, som jeg har ufattelig lyst på til min bil. Problemet er bare at jeg ikke finner ut hva slags felger det er, og derfor heller ikke får kjøpt dem! Det er ikke noen som tilfeldigvis vet hva slags felger det er, eller hvor jeg kan få kjøpt dem? Setter pris på alle former for hjelp :) Siter Peugeot 206 1.6 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Februar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 Det er Zender felger. Husker ikke typebetegnelse. Ble levert både i sort/polert og i sølv. Produseres ikke lenger, så du må nok ut på bruktmarkedet. Liker de jeg og Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terese Skrevet Februar 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 Såpass ja.. Håper jeg finner noen! Og tusen takk for hjelpen! :) Siter Peugeot 206 1.6 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raceworld Skrevet Februar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 Om du ikke finner noe, så er Keskin KT-1 en god erstatning ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
preben91 Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Må si jeg likte bedre keskin felgene, men det er jo mitt syn på saken. =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Da er Gotti nærmere.. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg