Polardego Skrevet Februar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 Da jeg skulle få godkjent mitt senkesett så måtte jeg ha underskrift og stempel fra selger.. Hvordan gjøres det når det bestilles fra nett?? Kjøpte forresten gule koni, med fjærer og hardhets justering:P kjæmpe forskjell ifra originalt:D Underskrift og stempel fra selger? Har jeg aldri hørt om, men det han kunne ha ment er Tüv-papirer som produsenten blant annet står på. Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy89 Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2009 http://www.bsbildeler.no/butikk/visv...x?vnr=IAMXS510 Dette settet er bra stivt, samtidig ikke for stivt! Men dette kommer sikkert ant på hvor lav du har bilen (når du stiller bilen ned klemmer man fjæra sammen) du har ikke en linkt som funker til det settet?:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet Mars 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 hadde 18" med 215/35/18 dekk å 40innpress felga,med 60/60 senk, det gikk uten noen problemer=) Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg