cyrus Skrevet Desember 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2003 Hei Jeg har problemer med displayet til klima anlegget i bilen min. Det har en tendens til å falle ut i tide og utide. Snakket med de på Møller i Sandefjord og de sa hele enheten måtte byttes, men går det ikke an å bytte display på disse. Alt virker jo selv om ikke det vises noe i displayet. Er det noen som vet noe om dette. Hva koster et slikt display, er det mye jobb å bytte det? Bilen er en Audi A4 Avant 96 mod. Siter 1997 Yamaha YZF 600R ThunderCat 1996 Audi A4 Avant 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Desember 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2003 veldig enkelt å skifte dette, men selve displayet er sikkert svinedyrt... Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Bigton Skrevet Desember 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2003 Jeg har et slikt display! Fra en 98 mod Avant! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyrus Skrevet Desember 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2003 Ser det sånn ut? Siter 1997 Yamaha YZF 600R ThunderCat 1996 Audi A4 Avant 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Bigton Skrevet Desember 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2003 jepp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg