stolle87 Skrevet Februar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2009 Noen som veit hvor jeg kan trekke pluss kabelen te forsterkeren fra motorrom å te bagasjen i en Nissan Maxima 95.mod? har lett å lett, men finner ikke noe egnet sted, pliis HELP.. Orker ikke kjøre rundt uten basser mer! Siter Nissan Maxima QX 2.0l 24v 1995 Volvo 745 2,3l 1990 (solgt) VW Golf2 (spiker) Ford Granada 2.8l v6 1987 (solgt) Ford Sierra 2.0lDOCH (DØØØD) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DeVille Skrevet Februar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2009 Regner med at det ikke er så stor forskjell. Har en -91 Maxima jeg nylig har gjort dette på. På passasjersiden, under dashbordet, fant jeg hull som går ut inn bak skjermen. Et hull der hadde allerede kabel til defa varmen, men fant et som var tettet med en gummipropp. I motorrommet var det da tilsvarende hull oppe i hjørnet. Det ble litt knot med å få dratt kabelen gjennom, men det går med noen kraftuttrykk :) Siter "Who are you and why should I care?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet Februar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2009 Evnt. dra den under listene... Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DeVille Skrevet Februar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2009 Evnt. dra den under listene... fra motorrom til kupe regner jeg med er problemet :) Siter "Who are you and why should I care?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stolle87 Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 skal prøve dette nå, takk takk for svar, ja er fra mottorom til kupeen Siter Nissan Maxima QX 2.0l 24v 1995 Volvo 745 2,3l 1990 (solgt) VW Golf2 (spiker) Ford Granada 2.8l v6 1987 (solgt) Ford Sierra 2.0lDOCH (DØØØD) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg