t_O_r_E Skrevet Februar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 Som overskrift sier, har gått til anskaffelse av spoiler til å ha på bakluka, er med skruer for å skru den fast men er litt skeptisk til det i forhold til rust. Går det an å lime med sikaflex eller blir det ikke holdbart da? Siter 2007 Mazda 6 2.0D 2012 Peugeot Partner HDI EMG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Februar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 en kompis brukte tec7 og den sitter som støpt, men tar lang tid før den tørke, bare spør på din lokale biltema, bilxtra, osv bare si de skal lime en en spoiler, så hjelper de deg :) lykke til.. og husk bilder til oss :D Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
t_O_r_E Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 en kompis brukte tec7 og den sitter som støpt, men tar lang tid før den tørke, bare spør på din lokale biltema, bilxtra, osv bare si de skal lime en en spoiler, så hjelper de deg :)lykke til.. og husk bilder til oss :D Ole Tec7 har jeg prøvd på jobb å det sitter som f... på det vi har brukt det til. Takker for tips. Bilder kommer etterhvert, må få den lakkert først. Siter 2007 Mazda 6 2.0D 2012 Peugeot Partner HDI EMG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet Februar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 avhenger litt på hvor stor kontaktflate det er mot bakluka... generelt skeptisk til kun lim på vinge. borr hull og ha på grunning før du skrur... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psykopelle Skrevet Februar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 Som overskrift sier, har gått til anskaffelse av spoiler til å ha på bakluka, er med skruer for å skru den fast men er litt skeptisk til det i forhold til rust. Går det an å lime med sikaflex eller blir det ikke holdbart da? Kjøpte rs spoiler til å ha på bakluka på min forrige Octavia I. Der fulgte det med lim, i tillegg til at den ble festet i originale hull, der bremselyset sitter festet originalt. Er antagelig ikke den typen spoiler du har da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
t_O_r_E Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 Kjøpte rs spoiler til å ha på bakluka på min forrige Octavia I. Der fulgte det med lim, i tillegg til at den ble festet i originale hull, der bremselyset sitter festet originalt. Er antagelig ikke den typen spoiler du har da? http://i22.ebayimg.com/08/i/001/2b/d0/6a36_1.JPG Slik en jeg har skaffet. Altså kun feste på ytterkantene. Siter 2007 Mazda 6 2.0D 2012 Peugeot Partner HDI EMG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Februar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2009 Direkte pen spoiler, jeg hadde bare limt den med tec7, det er ikke mye motstand du får på den der, men det er min mening... Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cosworth87 Skrevet Februar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2009 brukte vag original rutelim da jeg monterte på gamle octaviaen min... den datt ikke av den... Siter 2012 octavia 2.0 tsi RS x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg